utorak, 21. veljače 2012.

Smeta im crkva


Sarajevska policija uhitila je dvojicu osumnjičenih da su župniku crkve Presvetog trojstva na Dolac Malti, vlč. Ivanu Ravliću 22. studenoga 2008. u večernjim satima pokucali na vrata župnog stana tražeći da im otvori crkvu. U izjavi župnika Ravlića, koju je dao za medije saznajemo da su dvojica muškaraca pozvonila u župni ured i tražila da razgovaraju sa svećenikom.
 
«Kada sam im rekao da sam ja župnik, tražili su da otvorim vrata crkve kako bi vidjeli njenu unutrašnjost. Odgovorio sam im da se u kasne sate ne otvara crkva i pozvao ih da dođu sljedeći dan da razgovaramo. Zatim su mi rekli da im smeta zvono! Obojica su imali potkraćene hlače i brade, a jedan je imao i maskirnu bluzu, što se vidi na snimku koji sam predao policiji» ispričao je vlč. Ravlić.
Ovo je veoma ozbiljna situacija jer vehabije do sada nisu napadale crkvene objekte niti su u glavnom gradu stvarali probleme svećenicima. Župnik Ravlić smatra kako ovaj incident ima veze s nedavnim radovima na crkvi, isušivanjem temelja i nabavkom osamtonskih orgulja što očito nekome smeta.
Župnik policiji upućuje iskrenu zahvalu jer je brzo intervenirala, uhitila sumnjivce i cijelu noć dežurala oko crkve.

Nema komentara:

Objavi komentar